Jak chceme komunikovat v online a offline světě?

V sobotu 8. 10. se v pražském sboru konal workshop, na kterém se sešli lidé, kteří řeší offline a online komunikaci jednotlivých sborů. Přednášku o Facebooku měl Ondřej Brablec. Následně jsme debatovali o dalších souvisejících věcech. Shodli jsme se na tom, že chceme zlepšit naši komunikaci navzájem i navenek.

Co chceme prakticky udělat?

Vytvoříme si společné úložiště Google Drive, na kterém budeme ukládat vše co máme – logo, fonty, obrázky, letáky, plakáty, znalosti atd. Přístup budeme zdílet na všechny, kteří o to požádají na milost@milost.cz

Proč to uděláme?

Abychom efektivněji nakládali se zdroji a časem. Aby Církev víry Milost byla vnímána jako jeden velký celek. Příklad si bereme od velkých firem, které rovněž v rámci ČR působí na několika místech.

Praktický příklad

Rozhodli jsme se, že zorganizujeme evangelizační setkání s olympionikem Vladimírem Kocmanem. Co všechno musíme udělat aby přišlo na setkání co nejvíce lidí? Potřebujeme ukázat jednu a tutéž informaci v offline (letáky, plakáty, noviny, billboardy) a online (webstránky, facebook, e-mail) světě. Tyto světy jsou vzájemné propojeny a nemůžeme si dovolit jakékoliv plýtvání lidské pozornosti.

Pro časovou náročnost úprav obrázků uvádím materiály, které jsem měl ze dvou různých míst (mají také různé fonty). Tohle mi promiňte. Nicméně, tyhle materiály svou komunikační funkci splňují, protože člověk vidí všude to jisté:

  • stejné jméno
  • stejné barvy
  • stejný obličej v stejné poloze
  • logo (vpravo níže na plakátu)
  • logo na webe milost.cz

 

Letáky, plakáty, noviny

kocman-letak-plakat

Úvodní stránka milost.cz (4 obrázky vpravo na laptopech a desktopech)

kocman-4

Podstránka milost.cz/akce

kocman

Facebook
kocman

E-mail
kocman

Máte nějaké dotazy? Zapoměl jsem něco? Pište pod článek.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *